Opis szkolenia
Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą nauczyć się tworzyć i utrzymywać spójny wizerunek swojej marki. Program szkolenia skupia się na różnych aspektach, które są kluczowe w budowaniu i utrzymywaniu spójnej identyfikacji wizualnej marki. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieć okazję poznać podstawowe zasady brandingu i dowiedzieć się, jak dokładnie zdefiniować swoją markę. Będą również zgłębiać tajniki projektowania logo, kolorów, czcionek i innych elementów wizualnych, które wpływają na odbiór marki przez klientów.
Dzięki temu szkoleniu zdobędziesz wiedzę na temat:
- Tworzenia spójnego wizerunku swojej marki.
- Podstawowych zasad brandingu.
- Projektowania elementów wizualnych.
Odpowiemy na pytania:
- Jak zbudować spójną identyfikację wizualną marki?
- Jak stworzyć dobre materiały marketingowe?
- Jak być bardziej rozpoznawalnym przez klientów?
Grupy docelowe:
Kurs jest przeznaczony dla właścicieli firm, przedsiębiorców, managerów marketingu, specjalistów ds. marketingu, studentów i wszystkich zainteresowanych poprawą widoczności swojej działalności na rynku za pomocą e-marketingu.
Program kursu
- Rola e-marketingu w dzisiejszym światu biznesu
- Zalety i korzyści wynikające z odpowiedniej widoczności online
- Badanie rynku oraz określanie grup docelowych
- Analiza działań konkurencji i identyfikacja ich strategii e-marketingowych
- Wybór odpowiednich kanałów komunikacji online
- Tworzenie marketingowego planu działania
- Techniki poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwarek (SEO)
- Tworzenie wartościowych i atrakcyjnych treści, które przyciągną uwagę użytkowników
- Zarządzanie blogiem i publikowanie artykułów
- Budowanie zaangażowania i lojalności klientów poprzez aktywność na platformach społecznościowych
- Wykorzystanie płatnych kampanii reklamowych
- Monitorowanie efektywności kampanii i optymalizacja kosztów
- Wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania ruchu na stronie internetowej
- Tworzenie raportów i analiza wyników, aby dostosować strategię e-marketingową
- Wykorzystywanie narzędzi do automatyzacji działań marketingowych
- Przykłady firm, które skutecznie poprawiły swoją widoczność na rynku dzięki e-marketingowi
Sugerowany czas trwania to 2-3 dni, w zależności od ilości omawianych zagadnień i poziomu zaawansowania uczestników.
Metody nauczania
Podczas kursu wykorzystamy różne metody szkoleniowe, takie jak prezentacje multimedialne, dyskusje grupowe, ćwiczenia praktyczne i studia przypadków. Uczestnicy otrzymają także materiały szkoleniowe, które będą zawierały podsumowanie omawianych tematów oraz dodatkowe informacje i wskazówki.
Nabyte umiejętności
Kurs szkoleniowy pomaga nabyć umiejętności potrzebne do stworzenia spójnej wizualizacji marki. Wymaga to wiedzy i kreatywności, a także zrozumienia celów i misji marki. Szkolenie może pokazać wiele metod na osiągnięcie sukcesu, takich jak budowanie konsensusu i komunikacja z zespołem, używanie narzędzi do projektowania, wdrażanie strategii, czy też testowanie i analizowanie rezultatów.
Adres realizacji usługi
Możliwość przeprowadzenia usługi online lub stacjonarne w dowolnym miejscu, w siedzibie Klienta lub firmie ARSmedia.