Szkolenie z procesów automatyzacji sprzedażowych na polskim rynku wraz z elementami SEO.

Szkolenie z procesów automatyzacji sprzedażowych na polskim rynku wraz z elementami SEO.

Szkolenie z procesów automatyzacji sprzedażowych na polskim rynku wraz z elementami SEO.

Grupa docelowa usługi:
Grupą docelową doradztwa jest właściciel przedsiębiorstwa, osoba zarządzająca stroną internetową.

Sugerowana liczba godzin: 20-50

 

Główny cel usługi:

Cel edukacyjny:
Celem edukacyjnym jest zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczącej wprowadzania automatyzacji procesów sprzedażowych na polskim rynku.

Uczestnik zapozna się z:
– metodami automatyzacji sprzedaży produktów,
– narzędziami marketingowymi wykorzystywanymi w kampaniach na rynku polskim,
– metodami komunikacji i specyfiką kulturową,
– metodami badania rynku polskiego, sposobem raportowania,
– sposobami prezentacji produktów.

Efekty uczenia się:

Wiedza-uczestnik:
– definiuje techniki marketingowe stosowane potrzeby i wymagania klientów,
– charakteryzuje narzędzia marketingowe,
– zna i rozróżnia obyczaje związane z zawieraniem kontraktów handlowych w poszczególnych regionach,
– używa technik prowadzenia rozmów handlowych w poszczególnych regionach i zakres dokumentacji obowiązującej na danym rynku,
– rozpoznaje różne sposoby sprzedaży i obsługi klienta.
– uczestnik posiada wiedzę na temat optymalizacji stron, budowy w tym zasad bezpieczeństwa;

Umiejętności-uczestnik:
– przygotowuje komplet dokumentów niezbędny do przedstawienia oferty handlowej,
– dokonuje wyboru narzędzi marketingowych dostosowanych do danego rynku,
– przygotowuje dokumenty do zawarcia umowy,
– prowadzi rozmowy handlowe z uwzględnieniem specyfiki danego regionu.
– uczestnik otrzyma wiedzie i umiejętność z zakresu budowy i aktualizowania strony internetowej;
– uczestnik potrafi przygotowywać treści i je publikować;
– uczestnik potrafi kształtować pozytywny wizerunek firmy;
– uczestnik potrafi dobierać słowa kluczowe.

Kompetencje społeczne-uczestnik:
– nawiązuje przyjazny kontakt z klientem,
– jest profesjonalny w kontaktach interpersonalnych z klientami,
– buduje atmosferę zaufania w kontaktach z klientem,
– wzajemna wymiana doświadczeń i wiedzy w zakresie różnic międzykulturowych,
Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i pozytywnie budować wizerunk firmy.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Test wiedzy (test teoretyczny)

Ramowy program usługi:

I dzień
1. Pre- test
2. Zapoznanie się z produktem, cechami, kartami technicznymi firmy.
3. Analiza potrzeb konsumenckich dotyczących produktu.

II dzień
1. Analiza aktualnych procesów sprzedaży, dobór rozwiązań.
2. Omówienie dodatków do strony internetowej.

III dzień
1. Analiza materiałów informacyjnych dotyczących produktu + jego specyfikacji.
2. Linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne.

IV dzień
1. Analiza strony internetowej, optymalizacja i pozycjonowanie.
2. Planowanie rozwiązań automatyzacji sprzedażowych.

V dzień
1. Planowanie prezentacji produktów na stronie internetowej.

VI dzień
1. Analiza i dobór słów kluczowych.

VII dzień
1. Optymalizacja strony pod kontem seo, hosting.

VIII dzień
1. Procesy automatyzacji, komunikaty w systemie.
1. Post-Test w formie uzupełnionego dokumentu.

Zakończenie szkolenia

 

Adres realizacji usługi

Możliwość przeprowadzenia usługi online lub stacjonarne w dowolnym miejscu, w siedzibie Klienta lub firmie ARSmedia
ul. Mieszka I 22a (30), 75-132 Koszalin, woj. zachodniopomorskie.

 

Prowadzący:

Mariusz Kwiatkowski

Mariusz Kwiatkowski jest ekspertem w projektowaniu graficznym, specjalizuje się w tworzeniu stron oraz sklepów internetowych, posiada ogromną wiedzę popartą wieloletnim doświadczeniem z zakresu marketingu i promocji firm. Zawodowo świadczy usługi reklamowe.
Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie budowy i pozycjonowania strony/sklepu internetowego, budowania wizerunku, kreowania własnej marki, strategii internetowej. Był pomysłodawcą i organizatorem wielu imprez sportowych i charytatywnych o zasięgu regionalnym oraz ogólnopolskim.

Od 2005 r. właściciel, Agencji Reklamowej ARSmedia typu full service, świadczącej profesjonalne usługi szeroko rozumianej reklamy na terenie całego Świata. Pełnił funkcje kierownicze oraz pracował jako projektant stron internetowych i specjalista ds. marketingu internetowego.

Piętnastoletnie doświadczenie w świadczeniu usług reklamowych obejmujące: doradztwo, projektowanie graficzne, usługi internetowe, druk poligraficzny, reklamę promocyjną, media społecznościowe dla indywidualnych klientów, małych i średnich firm.

 

Cele, cena usługi, termin realizacji ustalane są indywidualnie pod Klienta.
Rozumiemy biznes i nie sprzedajemy standardowych rozwiązań. Każdy klient jest unikatowy, w związku z tym każdy przypadek traktujemy indywidualnie.
Zapraszamy do kontaktu tel. 500 220 400

Termin

od 5 do 10 dni

Czas szkolenia

20-50 godzin

Rodzaj szkolenia

online, tradycyjnie lub hybrydowo

Trudność

Dla początkujących

Platforma

Clickmeeting lub Google meet