Mariusz Kwiatkowski
2018-08-06

Social media reklama

Reklama w social media (ang. internet advertising) – to zestaw narzędzi, które firmy wykorzystują do promocji marki i zwiększenia sprzedaży.

Reklama w social media

Reklama w social media charakteryzuje się dobrym współczynnikiem konwersji i to właśnie tutaj najłatwiej aktualnie jest znaleźć nowych, potencjalnych klientów. Media społecznościowe przez ostatnie kilka lat cieszą się nadzwyczajną popularnością i umocniły swoją pozycję na tyle, że stały się niezwykle potężnym narzędziem, pozwalającym nie tylko na skuteczne promowanie marki i firmy, ale również na zwiększenie sprzedaży oraz osiągnięcie większego zysku. Kluczem są oczywiście odpowiednio przemyślane działania, które nasza agencja reklamowa studiowała przez ostatnie lata, osiągając w tej dziedzinie perfekcję. Dzięki temu dzisiaj możemy zaoferować Ci pomoc w prowadzeniu kont społecznościowych Twojej firmy.

Serwisy społecznościowe mogą generować nawet jedną trzecią ruchu na stronie. Z tego powodu reklama w social mediach daje w obecnych czasach szereg możliwości, które pozwalają na zwiększenie zasięgów Twojej firmy. Dzięki niej o wiele łatwiej jest dotrzeć do nowych odbiorców, definiując wcześniej ściśle określoną grupę docelową, co kolejno pozwala na działanie jeszcze bardziej sukcesywnie. Już z niewielkim budżetem można skutecznie uzyskać dostęp do dużej liczby osób, a to wszystko odbywa się z wykorzystaniem jedynie dwóch prostych środków, jakimi są social media oraz reklama. Nasza agencja specjalizuje się w świadczeniu usług związanych z reklamą. Postaw na jakość działań i odważ się na zmiany!

Jakie są osobliwości reklamy w social media?

Działania reklamowe w mediach społecznościowych, których celem jest promowanie określonych grup społecznych firm, towarów lub usług, mają istotne zalety. Przede wszystkim są to:

  • natychmiastowość;
  • wirusowość;
  • ukierunkowanie na potencjalnych klientów (pinpointing);
  • możliwość stałej interakcji z subskrybentami.
Zerknij tutaj:  Zlecę prowadzenie Fanpage

Dystrybucja reklamy w social media wypada korzystnie w porównaniu z innymi narzędziami reklamowymi, ponieważ umożliwia firmom budowanie ciągłej komunikacji z grupą docelową. Firma ma następujące możliwości w stosunku do swoich subskrybentów:

  • ciągła interakcja poprzez news feed;
  • informowanie o zniżkach i promocjach;
  • oferowanie produktów lub usług;
  • bezpłatne podnoszenie świadomości marki;
  • zarządzanie lojalnością klientów poprzez stały kontakt

Jak zrobić, żeby reklama w mediach społecznościowych była czytelna?

Nazwa.
Przede wszystkim użyj Google, żeby przeanalizować, za pomocą jakich zapytań potencjalni klienci mogą wyszukiwać Twoją firmę. Eksperci zalecają nazwę społeczności w oparciu o schemat „marka” + „główne kluczowe zapytanie”.


URL grupy.
Reprezentuje krótką, chwytliwą frazę, która pasuje do nazwy firmy. Wiele adresów jest już zajętych, dlatego warto pomyśleć o kilku opcjach. Ten sam adres URL powinien być używany we wszystkich sieciach społecznościowych, zaleca się również wskazanie go na wizytówkach, znakach i opakowaniach.


Opis grupy.
Przedstawia krótkie informacje o firmie i jej głównych zaletach.


Dyskusje.

Wskazane jest tworzenie głównych tematów w grupach i regularne monitorowanie przydatności informacji w nich zawartych. Monitoruj i reaguj na opinie i pytania użytkowników, a także sprawdzaj trafność rabatów i promocji. Facebook prowadzi politykę rankingowania opinii: te, które są najaktywniej dyskutowane, idą w górę. Korzystając z tej platformy, odpowiadaj więc nie tylko na negatywne recenzje, ale także na pozytywne.

Ustawienia prywatności.
Eksperci od reklamy w mediach społecznościowych zalecają tworzenie otwartych grup, w których każdy może uczestniczyć. Pozwól użytkownikom na komentowanie postów, odpowiadanie na pytania i przekazywanie informacji zwrotnych. Zezwól tylko administratorom grupy na przesyłanie zdjęć i filmów do albumów.

Zerknij tutaj:  Reklama social media

Powiadomienia.
Skonfiguruj system powiadomień e-mail i sprawdzaj go regularnie, aby upewnić się, że nie przegapisz żadnego z postów grupy. Istnieją również specjalne usługi, które natychmiast powiadomią Cię o nowych komentarzach na wszystkich portalach społecznościowych.
Markowe hashtagi i geotagi pomagają użytkownikom znaleźć Twoje publikacje i podzielić się nimi ze znajomymi, dlatego tworzenie i prawidłowe używanie takich identyfikatorów w Twojej oficjalnej społeczności jest bardzo ważne.

Nasze wartości

Prowadzimy fanpage zgodnie ze wszystkimi zasadami marketingu i reklamy. Sukces Klienta to nasz priorytet, dlatego świadczymy usługi bez umów długoterminowych, jak również jasno określamy koszty obsługi – brak dodatkowych kosztów. Jeśli kupisz naszą usługę na miesiąc przekonasz się, że zostaniesz z nami na lata.
Cenimy profesjonalizm. Firmy jak nasza są w stanie pomóc w prowadzeniu zarówno popularnych portali jak Facebook, jak również innych portali social media, w których decydujemy się na posiadanie swojego profilu firmowego lub też innego typu profilu.

Najczęściej zadawane pytania

Ile godzin przeznaczone jest działania na rzecz Klientów?

W zależności od pakietu, realizujemy wybraną usługę stawiając jakość na pierwszym miejscu. Pracujemy nieustannie – 24h na dobę(w zależności od indywidualnych preferencji i wybranego pakietu usług).

Jak prowadzimy social media?

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Analizujemy konfigurowanie kampanii reklamowych z uwzględnieniem cech demograficznych, zainteresowań i zachowań docelowych odbiorców. Ponadto, przygotowujemy raport z rekomendacjami dalszych działań.

Jak prowadzimy fanpage?

Jak i w przypadku prowadzenia social media, do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Robimy scenariusze postów oraz analizujemy wypełnione przez Klienta Brief i przedstawiamy swoje propozycje.

Zerknij tutaj:  Prowadzenie Fanpage Lublin - obsługa kont na Facebooku cennik oferta
Oceń artykuł post
Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp