Mariusz Kwiatkowski
2019-08-08

Profesjonalne strony internetowe Warszawa

Profesjonalne strony internetowe Warszawa – w ramach usługi nasi profesjonaliści stworzą stronę Twoich marzeń, która pomoże Ci się wzbić na wyżyny oraz podbić wirtualny rynek!

 W obecnych czasach największą siłą przekazu jest niezaprzeczalnie Internet. To miejsce, w którym nie tylko szukamy rozrywki, ale także wszelkich niezbędnych informacji codziennego użytku. Biorąc pod uwagę wszystkie te czynniki, strona internetowa to coś, co każda firma lub działalność powinna posiadać. Mając tę wiedzę oraz wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie, już teraz oferujemy profesjonalne projektowanie stron internetowych. Dobrze zaprojektowana strona internetowa będzie świadczyć o Twoim profesjonalizmie, co natomiast przełoży się na wizerunek Twojej firmy. Sprawdź naszą ofertę już teraz!

Jakie zadania rozwiązuje strona internetowa

Najczęściej, dzięki profesjonalnym stronom internetowym firmy chcą przyciągnąć nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż i zyski. Aby zbliżyć się do tego wielkiego celu, musisz rozwiązać szereg indywidualnych zadań. Oto kilka typowych zadań, które rozwiązuje strona internetowa.

Pokazuje wszystkie informacje o firmie

Strona internetowa może wyświetlać informacje o firmie w dowolnej objętości i strukturze – i pokazywać to, co jest ważne dla użytkownika, na przykład, aby zdecydować, czy współpracować z firmą.

Bezpośrednia sprzedaż towarów i usług

Sklepy internetowe sprzedają towary, podczas gdy witryny z usługami oferują rezerwacje lub rezerwacje online. Użytkownicy sami składają zamówienie lub umawiają się na spotkanie, umawiają się na wizytę u mistrza lub rezerwują zakwaterowanie lub pokój. Strona internetowa jest całodobowym sprzedawcą, zdolnym do obsługi dziesiątek lub setek klientów w tym samym czasie.

Generuje przepływ klientów do punktu sprzedaży offline

Strona internetowa pomaga firmom offline osiągnąć ich cele. Jeśli jest to zwykły sklep, klinika, bar lub salon, strona może pokazywać lokalizacje, wiedzę personelu, zakres usług i towarów, cennik, mapę dojazdu. Jeśli jest to sieć punktów sprzedaży, witryna może zawierać mapę, adresy, godziny otwarcia i kontakty.

Generuje przepływ klientów dla złożonych usług i towarów

Złożone towary i usługi nie mogą być obliczane i sprzedawane online i natychmiast. Są to na przykład usługi księgowych i prawników, studia internetowe itp. Lub złożone towary: sprzęt przemysłowy, niektóre lampy uliczne na zamówienie, meble lub biżuteria na zamówienie.

Umożliwia dealerom i klientom samodzielne dokonywanie zakupów i załatwianie formalności

Hurtownicy mogą dokonywać zakupów i wystawiać faktury bezpośrednio na stronie internetowej, bez konieczności kontaktowania się z menedżerami. Klienci banków i firm ubezpieczeniowych lubią samodzielnie wypełniać wniosek lub kwestionariusz, bez konieczności kontaktowania się z call center lub biurem.

Prezentacja produktu, usługi lub wydarzenia

Najczęściej odbywa się to za pomocą landing page’a lub strony promocyjnej. Strona internetowa pozwala opowiedzieć i pokazać wydarzenie lub nowy produkt w uporządkowany i spójny sposób, a następnie użytkownik kupuje, składa zamówienie lub przechodzi do głównej strony internetowej firmy.

Prezentacja portfolio

Portfolio rzemieślników i firm można wyświetlać w specjalnych serwisach lub na własnej stronie internetowej.

Którą stronę firmową wybrać

Wybór strony internetowej zależy od zadań do rozwiązania. Zaprojektuj indywidualną stronę internetową lub wybierz gotowe rozwiązanie tylko wtedy, gdy istnieje lista potrzeb i wyników, które chcesz uzyskać.

Budżet również ma znaczenie. W rozwoju stron internetowych można łatwo opanować dowolną kwotę, więc tutaj trzeba ocenić, jak niezbędne są te lub inne narzędzia, czy warto za nie zapłacić.

W warunkach oszczędności na początek wystarczy coś bardzo prostego: wykonane własnymi rękami lub freelancer-stażysta. I nawet wtedy, jeśli się uda, można zainwestować w indywidualny rozwój, w oparciu o analitykę z pierwszej wersji.

Istnieje wiele wariantów strony i dla wygody są one klasyfikowane według kluczowych zadań, które muszą rozwiązać. Może jednak istnieć kilka różnych stron internetowych w ramach tej samej firmy. Albo może być jedna, ale z dużymi blokami różnych typów.

Nasze wartości

Prowadzimy fanpage zgodnie ze wszystkimi zasadami marketingu i reklamy. Sukces Klienta to nasz priorytet, dlatego świadczymy usługi bez umów długoterminowych, jak również jasno określamy koszty obsługi – brak dodatkowych kosztów. Jeśli kupisz naszą usługę na miesiąc przekonasz się, że zostaniesz z nami na lata.
Cenimy profesjonalizm. Firmy jak nasza są w stanie pomóc w prowadzeniu zarówno popularnych portali jak Facebook, jak również innych portali social media, w których decydujemy się na posiadanie swojego profilu firmowego lub też innego typu profilu.

Napisz do nas:

W przypadku zainteresowania naszą ofertą, chętnie omówimy szczegóły i dostosujemy nasze usługi do Twoich indywidualnych potrzeb.

ARSmedia Sp. z o.o.
tel. 500 220 400, biuro@arsmedia.pl

5/5 - (2)
Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp